Isnin, 13 Ogos 2012

PRELAUNCHX , JOM JOIN !

Assalamualaikum w.b.t,

Sebelum nie saya tak tahu ape tu prelaunchX .. Selepas beberapa hari yang lalu saya terasa amatlah cantik menarik tertarik dengan prelaunchX nie, hahaha .. Saya pun joinlahh dan sign up atas nama saya laa , takkan nama awak pula kan .. hewhew .. sebab free je tak payah bayar .. 

Mule-mule memang blur sebab tak tahu nak buat apa .. lepas ade seseorang ajar , baru sy tahu yang akaun nie kene aktif sebelum dan selepas prelaunchX tersebut .. sape nak join boleh la klik kat sini http://prelaunchx.com/x/dayayay. yang penting korang kene rajin cari orang dan orang tu mesty join di bawah nama korang .. senang je .. bende free je kann .. 


Baru 9 hari aku join , tapi masih tak unlock lagi, so aku kene rajin tarik orang untuk unlock sampai 1-5 .. lagipon aku malas nak tarik tarik orang .. jom laa join saya ..


PRELAUNCHX ini akan dilancarkan pd 27/8 jadi anda dikehendaki mencari seberapa ramai

mungkin org untk join..pendptan akak diperolehi hasil dripada kutipan seberapa downline 

kita dpt cek akan diberikan pda 27/8 namun harus diingat akaun hendaklah aktif sebelum 

dan selepas prelaunchx dilancarkan.  


 
So nak daftar ? Apa tunggu lagi ? Jom laa join saya .. FREE JE KANN .. bende nie saya tak paksa , janji datang dari hati sendiri untuk join .. nak join just klikk ye link yang saya bagi nie ..

http://prelaunchx.com/x/dayayay klik sini ..
  
Dah baca? Tinggalkan komen ye ..

Tiada ulasan: