Isnin, 25 Jun 2012

Serious?

Assalamualaikum w.b.t,


Pepagi buta update blog sambil pakai cermin mata , muka berminyak kusam dan tak bermaya bersama spongebob yang sentiasa menemani ku dikala malam yang sepi.


Tadi aku sesaje je kelik ads nuffnang kengkawan,(baik hati kan aku) sebab ade gamba digi(bersamamu) and so on tetibe keluar gadget terbaru SAMSUNG GALAXY SIII yang harge nye dari 2ribu lebih kini dah menurun 1ribu, ohh serious? Takkan la aku nak tipu plak , kalau tak caye kelik la ads korang sendiri tu, hikhiiii (gelak tersedak).


Tak percaya lagi kah? aku siap printscreen lagi tu, Tengok anak panah merah dengan Device Price, takkan laa deme wat web menipu kot kan. hihi, pape punn terbaik la SAMSUNG nie. ntah bile boleh dapat. Berjanggut la tunggu. 


So, berdikarilah sendiri dan cari duit boleh beli ape yang anda mahu, gadget skarang nie senang je dapat kalau kita berusaha, pesanan ringkas dari aku Karam Dilautan Madu. 




Nah hadiah untuk korang! HAHA, aku pon ade jugak bersamamu(DIGI). So gamba nie mengakhiri kata-kata khidmat dari aku. SEKIAN!


Dah baca? Tinggalkan komen ye ..

1 ulasan:

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

merah inai di jari.. baru kawen ker?