Jumaat, 22 Jun 2012

best ke snorkling?

Assalamualaikum w.b.t,




Rasanye aku dah lame tak berbelog nih, adelah dalam sebulan dua, sebelum nak baca entry ni baca bismillah dulu sebab penat taw aku menaip sampai tak tido lagi, sekarang dah pukul 2.12 a.m. taww. *lantak laa korang nak baca ke tak* hikhik


Adalah plan nak ke Pulau Pangkor minggu depan, aku memang nak sangat pegy Pulau Pangkor nie! caiytt *bertahun-tahun duduk Manjung, memang tak pernah langsung jejak Pulau sane nunn. Kuno seyhh aku. Ahhh aku tak kisah janji aku nak pergi jugakk. Bajet dekat aku skang ade laa dalam 2 3 ratus je. Buat ape banyak-banyak? bukan nak pergi beli bukan-bukan kat sana, just nak seronokkan diri je yeahh, cukup untuk tambang pergi balik, naik bot atau snorkling. errr takuttnye nak snorkling -.- okayy kuno lagi aku.


Cerita pasal SNORKLING nie dalam bahasa melayu nye SNORKELING kalau korang tak caye cube lahh g google translate, HAHA ohh my Inggeris *mata tengok bawah*. ahh berbalik kepada SNORKLING nie tadi, memang ramai orang pergi pangkor sebab nak snorkling, betol kahh? Tapi keinginan aku memang 99% laahh bab bab snorkling nie lagi 1% menggigil sebab aku memang tak pernah buat bende "kelembek" sume nie. Mintak-mintak semua berjalan dengan lancar.




See, cantik sangat kan muka kalau pakai bende alah snorkling nie, HAHA, comel je omputeh berenang-renang sambil pegang encik PATRICK. Orang kata cantik sangat boleh tengok hidupan laut kat tengah laut tuhh. Macam-macam ada lah aku rase. Adek aku pon dah penah merasa kan. Memang syiokk lahh. Jeles seyhh aku. Whatever *




Waaa banyak nye ikan, cantik sungguh lahh ciptaan Tuhan nie. Tak sabo rasenye nak merasa cam gini. InsyaAllah harap apa yang dirancang menjadi lahh. Aku curik gambo nie kat encik google, kesah plak kau kan, HAHAHA. ngeee okaylahh everything's gonna be okay, be yourself la. btw English aku dah okay sikit berbanding dulu. hihihi. tadaaa 




Amboy mak ketam pakai lelawa nie nak kemana? HAHA. ohh siyes seyh bile aku ngedit cam gini muka aku cam papa aku lahh. Gambo nie saje je mengakhiri entry harini. Selamat Berblogging yahh sume B-)






Dah baca? Tinggalkan komen ye ..

Tiada ulasan: