Khamis, 28 Jun 2012

Alhamdulillah

Assalamualaikum w.b.t,


Harini aku nak cerita sikit pasal bertudung, ramai skarang artis yang dah bertudung, cantik sangat bila dorg dah bertudung, tapi aku suka sangat salah sorg artis wanita yang comel gilerr iaitu bekas Akademi Fantasia yang keberapa ntah aku pon tak hengat, dye memang dari dulu bertudung ponn, manis je lawa pulak tu..


Haa ini dye, comel sangat taww, mungkin jejaka jejaka kat luar sane idamkan wanita yang cantik macam nie.. kikiki betol tak?

Haritu aku saje je tengok fesbuk heliza helmi nie , gamba dorang kat Tanah Suci, *wahh bila lah aku dapat pergi kan* Beliau pergi dengan artis artis yang lain, siapakah? heee, artis nie skang pon dah bertudung. *sory ye kak heliza kalau tercopy paste gamba akak, 


Alhamdulillah, sejuk mata melihatnya muslimah ini. Rasa macam aku ade kat situ je, hihi.. Tapi aku tak hengat laa siapa artis dari kiri nie, yang aku kenal Heliza, Irma dengan Diana Amir, yang sebelah Diana tu aku tak pasti laa artis ke just kawan diorang aje, papepon awesome laa diorang, Alhamdulillah dengan perubahan diorang nie.

Haa korang taknak jadi cam artis nie jugak ke? Aku just nasihat, berubahlah kearah kebaikan. Lagi satu aku nak tunjuk sesuatu yang aku nak sangat pergi dan mengelilingi nya dan juga ingin menyentuhnya. Aminnn.


Ya Allah cantiknya, aku harap aku akan dapat jejakkan kaki ku disini, dan menunaikan perkara wajib dalam rukun Islam yang ke-5. InsyaAllah aminn. SEKIAN ku disini :)

Salam.





Dah baca? Tinggalkan komen ye ..

1 ulasan:

SI GADIS AYU ADRIANA berkata...

best2..smga mrh rzki and dpt g sn..nk g jgk :)..btw, folo kamu..jom ekot sy di http://www.blogcomotmomot.blogspot.com :)