Selasa, 14 Jun 2011

STKM always in my memory


3minggu cuti, aku tak dapat lupe akan kawan kawan aku ni. gelak tawa, kesedihan dan sume celoteh kawan kawan aku tak akan lupe. Faiz Kahar pula meninggalkan STKM, Puteri pula hilang entah kemane. Sedikit demi sedikit kawankawanku meninggalkan STKM ni. dari 20 orang, tinggallah 18 orang sahaja. aku harap sem depan, kite sentiasa ceria dan belajar rajin-rajin. Tidak lupe juga kepada sem 3 yang banyak memberi nasihat kepada kitorang yang akan naik sem 3 ni. Sem 3 pula pergi, mesty sunyi nanti STKM ni bile dorang takde. hihi.(sedih plak). Aku akan ingat time kite pergi lawatan ke Cyberjaya. Best nye walaupun balik hari.

 Kenangan presenting usahawan sem 2~

Faiz Kahar yang meninggalkan STKM. sedihnye. uhuk uhuk~~


Kenangan waktu ontheway ke Cyberjaya


Ini sem 3 yang gempak gile. hehe.
Belakang dari kiri: nabil, faizal, azam, syafiq, reza, kamal, beby(tahir), nadim.
Duduk dari kiri: nas, ayie, eton, aini, zila, ika, kamil dan din.


Tapi pelik la apit takde dalam ni. haihh.

takkan lupe korang okayy !! 


Dah baca? Tinggalkan komen ye ..

2 ulasan:

Muhammad Hafiz Bin Mhd Yusof berkata...

apit lari la... hak3

Daya Aziz berkata...

hang lari buat ape? orang kacak, lari la. hehe.