Sabtu, 26 Mac 2011

dah lame tak update blog

Assalamualaikum w.b.t,

Dah lame aku ta update blog sebab aku bz laa kat IKM skang ni. Bz main game je tahu! Aku tak tahu ape nak buat. Assingment ade dua lagi tak siap, usahawan ngan bi. Usahawan takpe lagi sebab buat berdua, dah nak siap dah. Bi lak senang tu senang tapi nak menghafal lagi. wohh susa nye. Ape yang aku tengah fikir skang ni aku dapat surat amaran pertama dari pihak ketua jurusan sebab ta datang dua hari KHAMIS-JUMAAT. Aku ta datang sebab minggu tu minggu aktiviti, dah la tak menyeronokkan lepas tu takde orang datang lak tu. Semua nye balik kampung. Aku pon balik lah ape lagi. Tibe-tibe lak semalam dapat surat amaran. Kene bagi sebab lak tu kenape ta datang. Aku tak tahu nak bagi sebab ape. Lawak lah, sem 2 ni aku banyak wat masalah. Mungkin akan jadi kenangan wat aku nanti. hehehe. PEACE.
 
Dah baca? Tinggalkan komen ye ..

Tiada ulasan: