Sabtu, 15 Januari 2011

Oh tidak !

Oh tidak. Ape yang aku pakai semuanya jahanam. First, handphone Nokia 3310, Nokia 522o Express Music, Nokia 5310 Express Music. Now aku pakai Nokia 6630, tak lama lagi rosak la. Ni pon memory takleh baca. Aku tak tahu nak buat ape. Gambar, lagu semua hilang . Haihh , nak take picture pon dye kate , SYSTEM ERROR. Maybe aku ni memang tak bole pakai handphone kot. Dapat elaun nanti aku tak tahu la nak beli handphone baru ke tak. Aku nak beli sony. Maybe rosak jugak kalau aku pakai. Aku buntu ni.

Ini handphone yang aku gune sekarang. Orang bagi, so aku amik je la.
 
P/s: Maybe lepas abih belajar, aku kene bukak kedai handphone. HAHA. Sebab semua handphone nanti kalau rosak, boleh tukar yang lain. Tak lama lepas tu bankrup.
 
Dah baca? Tinggalkan komen ye ..

3 ulasan:

Perantau berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Perantau berkata...

hahahaha
ko memang cm tu dayah... pe yang ko pengang smua nyer rosak... x yah la....
tahir kan de, mintak la kt die iPhone ke.. blackberry ke.. hahahahhaha, untung la orang tu.... dapat suami cm tahir... hahahahahah...
aku grau je taw... hahahahahahahha dayah... dayah... cina ko... heheh garau je la..

Daya Aziz berkata...

HAHA , siod kau rahim .