Sabtu, 15 Januari 2011

Bahasa Jepun The Best !

Salam 1 Malaysia,

Ni nak cerita  sikit pasal Bahasa Jepun. Aku baru je belajar bahasa Jepun ni. Sebab kat tempat belajar aku, ade kelab Bahasa Jepun. So, aku ngan kawan kawan pon take this club. 1st memang boring sebab tak tau pape. Dah lame lame, ade buku bahasa Jepun,aku pon bole la hafal sikit sikit. Senang je kalau korang fasih, tapi susah kalau korang tak tahu eja. HAHA. Meh sini aku nak berbahasa Jepun sikit.

Hajimemashite,
Watashi no namaewa NUR HIDAYAH BINTI AZIZ,
Watashi tachi Mareysia jin desu,
Ju kyu sai desu,
Perak no Manjung, karakimashita,
Dozo yoroshiku.

Bahasa Melayu nya :

Apa khabar,
Nama saya NUR HIDAYAH BINTI AZIZ,
Saya orang Malaysia,
Saya berumur 19 tahun,
Saya tinggal di Manjung, Perak,
Selamat berkenalan.

Haha, senang je bila dah hafal kan? Seronok belajar Bahasa Jepun ni. Tak boring n seronok. Arigato Gozaimasu.


Dah baca? Tinggalkan komen ye ..

1 ulasan:

Perantau berkata...

Syiriyoki..
hahahaahahahaha... bob cakap...

Syukran litaqaa sum lillughotol al yabaniyah
.. hahaha.. nie baru aku yang cakap...