Jumaat, 3 Disember 2010

New Trendly yang aku minat


Assalamualaikum w.b.t,
Zaman skang nih kan zaman fesyen . Ramai yang gayakan diri dengan pelbagai baju , seluar , accessory sume . kat bawah nih aku tunjukkan ape yang aku minat sahaja . bagi yang tak suke tu , mungkin korang lebih minat ala ala Metal , Sunny , emo n macam macam lah . bagi aku , aku just nak yang simple jea . Tapi peduli ape aku kalu aku nak fesyen camnih . HAHA . meh meh sini tgk bawah .
 Aku minat t-shirt nih , simple jehh , warna cantik n kain jenis bergetah . kalau boleh aku nak gayakan baju nih gn cardigan , tapi takde yang menarik minat laa . bole pkai dgn seluar jeans or seluar tied .


Cantik kan kemeja nih . bole laa gayakan dengan sandal gn beg . nice wohh .


Minat jeans pattern camnih . npk retro sikit kan . bole laa pakai gn kasut atau sandal .
 

 
 Hadoyy nafsu shopping betol . kalu la aku dapat sandal gn kasut camnih . bergayalah aku wehh . HAHA . smart lolx <3 .


 Suke suke . beg n gelang nih npk trendly sgt . jenis aku suke warna gelap gelap sikit . baru HOT ! huhu .

 Agak retro sikit lah kan baju kurung nih . walaupun trendly zaman skang . lawa sangat .

Dah baca? Tinggalkan komen ye ..

Tiada ulasan: