Ahad, 14 November 2010

TOLONG AKU !

Asslamualaikum w.b.t

Aku nak bagitau yang aku bnyk sgt masalah yang menimpa aku . hmm , kepada kawan kawan , just support me okayy . aku tau , tak semudah ni untuk aku pendam . dah tahap kritikal . tapi ape boleh buat dah nasib badan . aku nak bgtau tapi was was . takot ade yang terasa aty ke kan . hmm , ohhh ! boleh jadi S**k aku tahu . dye tak pena pk laa keadaan aku skang . yang dye tahu , nak seronok je kan . ape nih , final nak dekat , suke bg aku tension . pastu biar je aku . hmm , orang lain pon ade aty dan perasaan jugak . tapi jgn lahh smpai macam nih kau nak buat kat aku . rrgg ! sabo je laahh . 

p/s: ape yang aku tulis nih , takde kene mengena antara yang hidup dan yang mati . HAHA

Dah baca? Tinggalkan komen ye ..

4 ulasan:

ZACK a.K.a FIM berkata...

kalau ada masalah..cerita..jgn pendam lama2....hati kamu yg skit...kamu juga yg merana....

Ini Daya Aziz . Dia baik tapi kadang kadang sensitif berkata...

manede laa bu . kan daya cakap , takde kene mengena antara yang hidup dan mati . hehehe

ZACK a.K.a FIM berkata...

erm...ok2....ibu faham..

Ini Daya Aziz . Dia baik tapi kadang kadang sensitif berkata...

hmm k , thanks sebab paham daya .
daya sayang ibu .